Labels

Friday, August 14, 2015

סיקור ל: בין שני עולמות / ליליאן סלמה נחום - זמין בעברית בלבד (קיבלתי עותק מוקדם לצורך סקירה)

אני ממש רוצה להגיד שאני משוחדת ושהסיבה שאהבתי את הספר הזה כ"כ היא רק בזכות העובדה שהסופרת היא חברה טובה שלי אבל לא, אני לא יכולה לומר את זה כי כשאני קוראת, אני מבקרת וכשאני מבקרת, חראם על מי שנופל לי בידיים.....
לין ולוקאס התחילו את חייהם בקבוצה המדהימה שאני מנהלת יחד עם ליליאן. במסגרת פינת הכותבות האנונימיות, התגלה לנו כישרון חוצה עולמות, ממש כמו שם הספר, ועם עבודה קשה והרבה מאוד אהבה, הגיח לעולם ספר הביכורים המדהים הזה!
"בין שני עולמות " – עולם הדת מול עולם הפשע, יהדות מול נצרות, תמימות מול אללה יוסטור ולהקתו – זה מה שאתם עומדים לחוות בסיפור הזה.
לין היא בחורה צעירה, ישראלית, שמגיעה מבית דתי. כשאביה רוצה לשדך אותה לבחור שאיננה מכירה, היא פוחדת להביע את דעתה כדי לא לאכזב אותו. החלום שלה הוא בכלל להיות רקדנית ונישואים הם ממנה והלאה בשלב הזה של חייה. כשהיא עולה על טיסה ללוס אנג'לס לפגוש את האחד שאמור להיות בעלה, מזג האוויר הסוער פועל לטובתה והיא נוחתת בניו יורק. בצעד אמיץ וחסר מעצורים היא בורחת ומחליטה לקחת את החיים שלה בידיים ולנתב לעצמה את הדרך.
לאחר מכשולים רבים שהיא מצליחה לעבור בעזרת לא מעט אנשים טובים באמצע הדרך, היא פוגשת את לוקאס - הגיבור שתאהבו לשנוא (ואולי גם תאהבו לאהוב)!
אסיר משוחרר, חבר כנופיה בוטה, נוצרי, שתלטן וכל מה שלעולם לא הכירה ולעולם לא האמינה שתכיר. לוקאס מחליט שהיא "שלו" ועושה הכל בשביל להבהיר זאת לכל מי שצריך. לין מנסה להתרחק ממנו אבל לא מצליחה. הרגשות שלה כלפיו מתחזקים ובניגוד לכל מה שהיא מאמינה או מכירה, היא נכנסת איתו למערכת יחסים קשה, הרסנית ומלאה בתהפוכות.
"בין שני עולמות" הוא לא ספר שתוכלו לצפות בו את ההמשך. הוא מלא בהפתעות, כתוב היטב ועוצר נשימה! אתם הולכים לאהוב את הדמויות, לשנוא אותם, לבכות איתם ולעבור איתם מסע מטורף!
הייתה לי הזכות לקחת חלק בתהליך ואני מודה לליליאן המדהימה שהעניקה לי אותה...
ממליצה באהבה ענקית J
*הספר זמין כרגע במכירה מוקדמת עד וב- 23/8 ייצא לאור באופן רשמי!






No comments:

Post a Comment